ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    ביטוח אובדן כושר עבודה וביטוח בריאות

    מטרתם של ביטוחי אובדן כושר עבודה וביטוחי הבריאות הפרטיים, היא לסייע למבוטחים באחת מהשעות הקשות בה יאלצו המבוטחים להתמודד עם מחלה קשה או מצב בריאותי קשה ועם אובדן היכולת לעבוד בעקבותיו.

    במצבים כאלו, ביטוח אובדן כושר העבודה קובע כי המבוטח יקבל קצבה חודשית כתחליף למשכורת שאבדה ואילו ביטוחי הבריאות מכסים טיפולים רפואיים יקרים ומקרים של התפרצות מחלה קשה ייתכן וישולם מענק כספי גדול

    שאלות על תביעות ביטוח

    1. מה קורה בשעה של דחיית תביעות אובדן כושר עבודה ובריאות?

    חשוב לציין כי בעת רכישת ביטוח אובדן כושר עבודה או ביטוח מחלות קשות, על המבוטח חלה החובה לגלות את מצבו הבריאותי האמיתי בעת הכניסה לביטוח, חובה זו נקראת חובת הגילוי. והפרתה של חובה זו הינה הבסיס למרבית הדחיות בביטוחים אלו.

    לאחר שאיבד המבוטח את יכולתו לעבוד בשל מצב בריאותי קשה או התפרצות מחלה קשה, בוחנת חברת הביטוח את הצהרת הביטוח שנתן המבוטח בעת כניסתו לביטוח ומשווה אותו אל מול התיעוד הרפואי ואם קיימת סטירה, תידחה חברת הביטוח את התביעה בטענה של הפרת חובת הגילוי.

    2. האם יש מה לעשות, כאשר חברת הביטוח דוחה את התביעה?

    בוודאי שיש!

    לעיתים רבות, תפרש חברות הביטוח מצבים שונים כהפרה של חובת הגילוי בשעה שאין המצב כך כלל וכלל. כמוכן גם לחברת הביטוח יש חובות לא מעטות בבואם לתשאל את המבוטח על מצבו הרפואי.

    החוק והפסיקה קובעים שורה ארוכה של מקרים בהם אי גילוי של מצב רפואי לא יחשב כהפרה של חובת הגילוי כמו למשל היעדר הגילוי הנובע מאי ידיעה אמיתית של המבוטח לגבי מצבו הרפואי או בשל שאלות עמומות באופן מכוון של חברת הביטוח ועוד.

    לכן, גם במקרה של דחיית הביטוח מומלץ להתייעץ עם עו"ד המתמחה בתביעות אובדן כושר עבודה.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן